Hacer188 Kızlar an itibariyle 36 olduk kontrolümuz var bugün çatı muayenesi yapıcam demişti erken mi 36 haftada yapması zormu acılı bir durummu korkuyorum birazcıkx🤔🤔🤔
Zambak28 Hacer188 1 hafta önce oldum bende ama hiç anlattıkları gibi değildi kendinizi kasmassaniz özellikle saniyelik acısız bir işlem 🙂
Gizem93 Hacer188 bende 35.haftamdayım haftaya gel catı muayanesi yapalım dedi . Burda genelde 37.hafta sonrası yapıldıgını yazıyorlar ama bende bilemedim 36 erken mi diye.
SEDAGNDGU Hacer188 Gayet normal bende 36+5 oldum dün çatı muayenem yapıldı kendini kasmazsan acılı birşey değil