13+4 hamileyim. Normalde göbeğin ortasında göbek atması hissedilir ama benim bi sağ tarafta bi solda bi göbeğimin alt tarafında ağırlık hissi ve gözle görülür atma oluyor. Bugün aşırı mide ve karın ağrılarım oldu. İnternetten araştırınca göbek düşmesi diye bir şey olduğunu öğrendim. Ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum ama belirtiler tamamen benimle aynı. Var mı yaşayan ne olur cevap verin çok kötü durumdayım 😔😔