btlayz 38+3 sezryn olucam bugün 5 yıl aradan oğlumdan sonra kızımı alıcam allahımin izniyle 🌸 🥰🙏🏻 Rabbim herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşllah isteyip dileyen kim varsa en kısa zamanda kucağını doldursun 🥰
Ebrulililili btlayz Bende çarşamba günü 8 yıl aradan sonra sezeryana gireceğim , sağlıkla kucağına al canım . Buradan da iyi olursan durumunu yaz hayırlı doğumlar 🥰🙏🏻
Elizcim btlayz bugun benimde dogumum var 10 bucukta saglikla kavusalim insallah heyecan varmi cok benim ilk bebis basima neler gelecek bilmiyorum hic ☺️
minikveeannesi btlayz hayirli saglikli bi dogum yapin insallah gunum azaldi her an bekliyorum bende belirsizlik icinde korkuyorum nolur dua edin adim mehtap 38+4