Merrrry Bi oğlum olacak ismini Altay düşünüyoruz nasıl kızlar sizce? 5 yaşında kızım var onun da adı Asya..
Duygudikicidkc Altay ımm daha farklı düşünebilirsin benim fikrim tabi yanlış anlamayın pek begenemedim
Hatice2780 Kendi fikrimi söyleyim canim bende begenmedim daha güzel isimler var kuranda geçen onlardan koyabilrsiniz ek isim olarak Atay koyabilrsiniz bence 🥰☺️☺️