Gulsahmdn1 ben ikili test değil ama daha çok detaylı ultrasonu tercih ediyorum. En azından ona göre bir hastane tercihim olur gibi düşünüyorum. Kızımda kalbinda ufak bir parlaklık görmüştük mesela ama çoğu bebekte olurmuş bu durum. Doğumda kardiyoloji doktoru bile çağırmıştık. Hemen muayene edildi. Bir sorun olmadı ama olabilirdi. Aslında bu testlerde maddi manevi kendimizi hazirlamamiz ve hastane seçimi yapmamız için. İkili 3lü bu gebeligimde de yaptırmayacağim ama detaylı mutlaka yaptiricam yine