Baburhulya ben henüz 28+6 haftalığım . 71le hamile kaldım şimdi 73üm en son 24.hafta kontrole gitmiştim bebeğimin gelişimi güzeldi çok şükür. Bende ilk 2ayda 68e düştğm sonra 2ay almadım 6.ayda tekrar 71dim bundan sonra alınan kilonun bebeğe ait olduğunu düşünüyorum. Ben yediklerime öyle çok dikkat eden biri değilim herşeyden yiyip az yemeyi tercih ediyorum. Dediğiniz gibi alacak bebek alıyormuş artı bişey yapmaya gerek kalmıyor.