Kızlar merhaba.. ben 28.haftama girmis bulunuyorum.. sizler Kacinci haftadasiniz ve nasılsınız.. Size fikir danışmak istiyorum..bircok şey aldım gibime geliyor ama daha bir-çok eksik varmış 🙆♀️ Doğumda süt gelmemesine karşı mama almalı miyim ve hangi markayı tavsiye edersiniz.. emzirme sütyeni ve atleti kullanışlı oluyor mu.. ve meme ucu kremi ve göğüs kalkani markaları olarak tavsiyelerinizi alabilir miyim💕