MerveeD benimde 19 mayıs gözüküyor bakalım🥰
Park yatak
Bebek arabası
Oto koltuğu
5li hastane çıkışı
4 tane falan alt üst takım 2 tane tulum
1,3,6, 9 her ayından 2 şer 3 er zıbın
İçlik aldım ne olur ne olmaz diye
Katlanabilir küvet
Şampuan
Islak mendil
2 tane fındık battaniye, 2 tane müslin
Bebek pamuğu, alt açma örtüsü
Ateş ölçer, pişik kremi
Bebek yağı, vücut losyonu
Göğüs pompası, süt poşeti
Emzik, dişlik, ağız mendili
Oyuncak aldım bitane 😂🙈
Oyun halısı
Yatak, alez
Babynest
İndirimde kot pantolon falan vardı 6 9 aylık 9 12 aylık onlardan almıştım, şişme yelek falan..
Ama kışlık yani onlar
Bu kadar hatırlıyorum şuann..
Havlu alcam banyo sonrası için.. Bitane daha 5li set almayı düşünüyorum. 2 3 tane pijama takımı falan istiyorum. Aklımda bikaç bişey daha vardıda unuttum.
Bide kendime terlik ve pijama takımı alcam 2 tane. Gecelik almak şart mı onu düşünüyorum. Emin değilim. Böyle😊