Çok şükür rabbim bu günleri görmeyi nasip etti 🥰🥰 ben de hikayemi anlatabiliyorum artık. Sezeryan olacağım halde doktorum bir türlü gün vermiyordu bana. Hafta sonu sancıyla acile gittim, sancın var ama çok değil diyerek beni eve geri gönderdiler. Artık sinirlerim iyice bozulmuştu çünkü ben fazlasıyla sancı çekiyordum.24 ocak pazartesiye randevu aldım ve doktora kontrole geldim. Bir anda alalım artık bu bebeği iyice büyümüş demesiyle kendimi ameliyata hazırlanırken buldum. Korkudan biraz kendimi kassam da her şey çok güzel geçti. Spinal oldum ve iğne falan hiç acıtmadı. Sondayı da uyuşturduktan sonra taktılar zaten. Çekiştirme falan hiç hissetmedim. Tek hissettiğim bebek dışarı çıkarken midemde baskı oldu başka da bir şey yok. Ama ilk temas ilk bakış tarif edilemez bir duygu 💙 ilk kalkışımda çok rahat oldu. Kalkerken midem falan bulanmadı. Gazımı da rahat çıkardım. Şimdi bebeğim yanımda mışıl mışıl uyuyor. Ne yazık ki göğüs ucum yok ve sütüm gelmiyor sadece bir sıvı akıyor o da sıkmayla falan. Ama ben pes etmeden saat başı emziriyorum. İnşallah o da zamanla düzelir. Sezeryandan hiiiç korkmayın 🥰 herkese kolay doğumlar dilerim. Bu arada tam 39. Hafta da doğurdum 🥰