hilalsahinnn ya ben de bi kuruluk başladı 2 aya yakın çok kötü iyi gelen birşeyler varsa yazarmısımz kızlar ciddi anlamda yatarken nefes alma problemi yaşıyorumda pleas😫 bu arada 13+1 haftalık normlami hamileliktenmidir
keremveannesi hilalsahinnn bende aynı durumdayım canım burnuma su falan çekiyorum o anlık rahatlatıyor sadece
Asena17 hilalsahinnn hamilelikten bende de var col su icmedigimiz den oluyor elinden geldiginde su ic 30 haftaligim inan uyurken nefes alamiyorum
gulcanpoyraz 28 haftalık hamileyim ilk zamandan beri problemim şimdi bide hava nemlendiricisi alıp deneyeceğim gebeliğe bağlı oluyormuş öyle diyorlar
dilaraulusoy hilalsahinnn canım benimde öyle okyanus suyu kullanıyorum ama hatta kanıyo bile artık kuruluktan ben biraz uçlarına bepanten sürüyorum dayanamayıp biraz iyi geliyo
Derininannesi_ hilalsahinnn sulfarin diye bi krem var ama doktoruna danış canım ona göre kullan tıkanıklık için de ılık suya karbonat ve tuz karıstırıp sıkın yüksek yastıkta yatın kızlar ben alerjilerim oldugu için iliadin sprey kullanıyorum malesef