Adet bilimsel olarak döllenmeyen yumurtaların vücuttan atılması olarak biliyorum. Eski yumurtalar atılır ve adet bitiminde yeni yumurtalar gelir. Son adet bitiminden 20 gün sonrada ilişkiye girilip hamile kalınsa gebelik adet bitininden hesaplanır. Çünkü adet bitiminden sonra gelen yumurtalar döllenmiştir ve yumurta 20 günlükse bebkte 20 günlük sayılır.kadınların yumurtaları doğduğunda bedenlerinde olur. Zamanı geldiğinde döl yatağına inmeye ve ay sonundada bunları dışarı atıp adet görmeye başlarlar. bırakında eskiler çıksın sonra yenileri döllersiniz. Hem eşinizinde hastalık kapma riski azalır.haram olmasının en büyük nedeni sağlıksız olmasıdır heralde.