Zeyyyn Btlbtl27 ikili deki detaylı mı yoksa ilerleyen haftadaki ise bence yapılmalı yaptırdım da kalbine kadar bakılıyor tek tek ince ayrıntısına kdar 45 dakika filan sürüyor minicik ellerini görmek bile yetıyor ☺️
Mrvkyra Btlbtl27 bence şart çünkü bebeklerde ki ufak sorunlar bile orda erken tespit ediliyor benim bebeğimin beyninde su kisti çıkmıştı mesela diğer organları normal olduğu için amniyosenteze gerek duymadı doktorumuz 28 30 hafta arası küçülecek yok olucak dedi Allah korusun ama geçmeyen Bi sorun olsa içinde bi şüphe kalma ihtimali var acaba detaylıya gitseydim erken farkesilseydi müdahale edilebilir miydi diye
ElfErk Btlbtl27 istememesinin özel bir nedeni var mı.. .kendimi huzursuz etmek istemiyorum biseylik çıkar die mi istemiyor.. ama birçok şey gözüküyor ayrıntılı da en azndnan olabilecek en erke şekilde önlem alabiliyorlar.. sizin de içiniz rahatlamış oluyor her şey yolunda dediklerinde..
Leylayz Btlbtl27 canım benimde ilk gebeliğim ben detaylıyı yapmadım ikili ve üçlü testi de yapmadım zaten doktor ayrıntılı güzel muayene ediyor sıkıntı olsaydı bildirirdi açıkçası o kadar gebelikte korkutulup sapasağlam bebeleri doğanlar varki çok yanılıyorlar o yüzden yapmak istemedim
SerraveAnnesii Bebekte bir sorun varsa görülüyor ona göre önceden yapılacak şeyler de oluyor yada doğumdan sonra hemen müdahale edilebiliyor. Bence şart
biranneadayiyim Canım organ taraması yapıyorlar bana sorarsan şart. Tabiki isteğe bağlı yapılıyor fakat bebeği detaylı şekilde inceleyip gelişmeyen organı flan olursa ona göre ignr ilaç tedavisi uygulaniyor. Siddetle öneriyorm ama yinede tercih sizin