Damlanur01 Yalancı sancılar ve idrarım geliyormuş gibi olması ve aslında gelmemesi baskı olması ne demek oluyor acaba kızlar 31+0 ☹️
Durununannesi46 Damlanur01 31+2 deyim bende de durumlar aynı 😕 adet sancısı gibi bi sancı girip geçiyor. Vajinamın kemiği sızlıyor sanki yürürken bazen. Çatı ağrısı ya da yalancı sancı dedikleri bu mu acaba?
biroglanannesii Damlanur01 Hiç sorma 🤦🏻♀️ Öyle bir idrar varmış hissi oluyor ki afedersin bi gidiyorum 2-3 damla yapıyorum sadece
SerraveAnnesii Bebek büyüdüğü için idrar kesesine, vajinaya baskı yapıyor aynısı bende de oluyor sürekli idrara çıkıyorum. İdrarım varmış gibi hissediyorum. Doktorum bana bu durum normal demişti. 32+5. Yalancı sancılar da normal