Sukran34 Selam anneler yeni dogum yaptm ve kac gündür kabizligim var dayanilcak gibi değil karnim cok ağrıyor patlıcam sizce ne yapmalıyım?
mrvdrmz Sukran34 benimm 50 gün oldu hal çekiyorum duphalac şurup fayda etmedi zeytin yağında çare buldum sabah öğle akşam bir kaşık👍
Esraodaci Sukran34 kayısıları geceden ılık suya koy,sabaha yumuşayan kayısıları ye canım.Bir de 1 kaşık zeytinyağı iç.Şifa olsun inşaallah
Canimmmm Gecmis olsun canım Kayısı suyu da çok iyi gelir canım benim bide ekmek pilav ve katı yemeklere bir müddet ara ver en azından rahim kendini toplayana kadar 😊