SerraveAnnesii 32+5 hafta olduk. Göbeğimde çatlaklar var ve tatlı tatlı kaşınıyor, kaşımamaya çalışıyorum nemlendiriyorum. Kaşıdıkça daha çok çatlıyormuş galiba 🥲
esn46kyy MUtlaka nemlendirin göbeğinizi Ben badem yağı ve vazelin kullanıyorum Hindistan Cevizi yağı kullananda çok fazla Sık sık nemlendirmeniz gerekiyor 😊
mom2609 Kesinlikle gerildiği için ve kuru kaldığı için kaşınıyor. Sabah akşam nemlendirin yağ sürün. Sakın çıplak kaşımayın. Bluzun üstünden hafifçe.