Seda5885 Daha çok yeni sayılır sınız hissedememeniz normal. 20 haftalık 24 haftalık olsun hareket lenmeye başlasın anlarsınız. Hamileliğinizşn tadını çıkarın sonra zaman çabuk geçiyor bir bakmışsınız kucağınız da. Doğum yaptıktan sonra sı daha zor o yüzden kıymetini bilin. Doğunca bebek gazı ydı acıkması ydı altını değiştirmesi bn ilk 40 gün çok zorlandım ilk bebek olunca bir şey bilmiyordum annem yanımda kaldı öyle öyle alıştım şimdi 3 aylık olucak. O yüzden kıymetini bilin tadını çıkarın hamileliğinizi konuşun onla gezin tozun klasik müzik dinletin… ❤️