Neden bilmiyorum ama biz esimle takıntılıyız bu mevzuya. Çünkü kalabalık bir aileyiz bize söz hakkı kalmadan görümceler kayınlar isimlere karar veriyor. Bizde karar verdik isimleri belirleyelim sorarlarsa çat diye söyleriz onlar karışmaz. Bu arada İkinci gebeliğim, İlk göz ağrımın adı Bulut Aras ❤️
İkinci evladım kız olursa Belinay erkek olursa Göktuğ Alp düşündük. Sizce nasıl?