Romantikkedi Selam kızlar sonlara doğru yaklaştıkça ben de bi korku oluyor gibi. Heyecanlıydım aslında öncesinde ama şuan korku hakim. Kimler ne durumda ? Nasılsınız ?
zynperd Romantikkedi 36+5 im ve enteresan bi boşluk var içimde, korku mu onu da bilmiyorum ☺️ Sonunu düşünen kahraman olmaz diye düşünmemeye çalışıyorum 🙂
mervebuglemtkn Romantikkedi bende korku var valla bastiramiyorum da 😊 doğum şekline karar verdiniz mi
Romantikkedi zynperd evet olumlu düşünmeye odaklanmalıyız 😍 ben de de yeni yeni başlayan hep bi mutsuzluk bi korku bi heyecanlanamama çok değişik duygular içerisindeyim ya
Romantikkedi mervebuglemtkn benimki zorunlu sezeryan olacak. Çok sıkıntılı bir hamilelik süreci geçirdim 24 haftalıktan beri erken doğum riskim var şu haftaya kadar geldiğime hala inanamıyorum 😳 çok şükür ve maşallah diyorum 😍🧿😇
zynperd Romantikkedi ikinci ☺️ Şimdi doğum düşüncesine ek ilk evladımda olucak aklım, o sebepten bazen diyorum gelmesin o gün ☺️ 8 şubata gün verdi bakalım
mervebuglemtkn Romantikkedi masallah Allah esirgesin 🙏🤗 ben de epidural normal doğum araştırıyorum korkuyorum her türlü ama bir şekilde biri olacak 😊🤷
Romantikkedi zynperd ay tecrübeli bir annesiniz ne güzel 😍 biz de cuma kontrole gidicez muhtemelen o gün gün verilecek bize de 😇
Romantikkedi mervebuglemtkn rabbim en hayırlısını versin valla normal doğum da yaparsınız inşallah 🙏🏻