Merhabalar; hamile kalmadan önce 62 kiloydum, şuan 27+1 haftamızdayız 🙏🏻🧿 ve sürekli kilo alıyorum anlık 75 kiloyum ve nasıl kilo alımımı durdurabilirim ne yapabilirim bir öneriniz var mı? Bebişe bunun olumsuz bir tarafı olmaz değil mi? Haftaya doktor kontrolüm de var soracağım ama size de danışmak istedim. Teşekkürler