bebek-kara61 bende bekarken oldu ayaklarimi falan usutunce bacagimi agritiyordu ,ilerleyınce agrısı cok sıddetlıymış bana bır kac doktor amelıyat dedı olacaktım bir doktor henuz kucuk evlenınce duzenlı ılışkide gecer dedi cidden gecti. bebeğe zaraeı olacagını dusunmuyorum ama mutlaka doktorunuza soyleyın,içiniz raht etsin