Ozlem2206 Bu devletin işi değil yolu tuzlamak ya da açmak İBB ve diğer ilçe belediyelerinin işidir ben Pendik’te oturuyorum ara sokaklar bile kar yağacak diye tuzlandı akşam üzeri hep. Ekrem İmamoğlu nerde İBB çalışanları nerde onca insanı işten çıkartıp yerine 2 katı fazla işçi almayı biliyordu demekki aldığı işçiler yattıkları yerden para kazanıyor gördük. En nefret ettiğim şey siyaset konuşmaktır ama gerçekleri görüp susamıyor insan.