Mucize7 canın ne istiyorsa ye kuşum 🤗 bebek ilk 3 ay senin depolarından beslenecek zaten. 3 aydan sonra senin yediklerinle besleniyor. Sağlıklı şeyler tüketmeye çalış. Ben her an mide bulantılarım başlar korkusuyla ne bulduysam yedim gebeliğimin başlarında 😀 vee sürprizzz hiç bulantım olmadı kilolar bana kaldı 😂 ama iyi ki yemişim diyorum, 26.haftamda korona oldum 1 ay yiyemedim bişey, bebeğim kilo almadı korona sürecinde 😞 İştahım daha yeni yerine geliyor ne bulursam yiyorum yine. 32.haftadayım.. canın üstündeyken ye gitsin. Süt, muz, kaşar, sebze, et, baklagil, balık düzenli olarak tüket