donmezzderya Zehra9616 bende erken uyuyorum geç kalkıyorum sabahları erken kalkar insan normalde ama uyudukça uyuyasım geliyor sanırım güç topluyor vücut mdnfnsj 😂😂
donmezzderya beren1901 gün belli mi sezeryan için 😊 benim normal gözüküyor şuan ama belkide doktor alıverecek belli olmuyor doktorların işi 😂 bende bilmiyorum hiç
Zehra9616 donmezzderya aynen bide ogleden sonra oglumla demleniyorum 3 4 saat cok iyiyiz biz sonrasi uzucek dusundukce🤣
beren1901 donmezzderya 2 şubatta randevum var kuzum o zaman gün verir muhtemelen 🥰 bende çok heyecanlıyım sağsalim gelsin inşallah bebişlerimiz
donmezzderya Zehra9616 evet 😅 uykusuz geceler başlayacak ama olsun ya merakla bekliyorum nasıl olcak 😂😅
donmezzderya beren1901 ay amin inaşllah bende 8 şubatta gidicem 3 hafta ara verdi sonra 1 hafta ya düşürecekmişiz 😅
SerraveAnnesii 32+5 son 51 gün kaldı 🥲 çok karışık duygular içindeyim bir an önce de kavuşmak istiyorum 🥰🙈 sağlıkla gelsinler inşallah
donmezzderya SerraveAnnesii amiin sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 😅 merak ediyorum nasıl bişey ya ultrasonda pek görünmüyor hepde gidilmiyor ayda 1 kere insan anlamıyor bişeyde
SerraveAnnesii donmezzderya Evet ya bende çoook merak ediyorum 🙈🙈 ayda bir gidiyordum artık 15 günde bir gidiyorum ama günler geçmek bilmiyor 🥲
bebeliannegeldi donmezzderya benim de son 40. Normal olacak nasipse. Ama sanki hep 40 kalmış gibi. Önce 38. Haftaya göre hesaplıyordum. Şimdi 38 yaklaştı diye 40.haftaya göre hesaplıyorum. O yüzden hiç bitmiyor günler. Artık ne zaman gelirse.
donmezzderya bebeliannegeldi hayırlısıyla sağ Salim gelsin inşallah 🙏 bende hep doktora gittiğimde farklı hesaplanıyor yakın yakına çıkıyor ama yeniden oluşturuyorum ama bu sefer kesindoğru çıkıyor 33 olduk bu hafta 😂😂