Kardesim yanimda ve kiz arkadasiyla kavga edip ayrilmislar bugün kiz arkadasi akpilini düşürmüş ve bi beyfendi bulmus ve Instagram dan arayp erkek kardesimin sevgilisini bulmus kizda o zaman kardesimin çalıştığı yerdeymis ve sevgilisine akpilini alip tekrar gelmesini soylemis kiz gitmis ama cocuga teşekkür etmek icin cay ismarlamis ve kardeşim de o sira sevgilisini arıyor ve kizda mesgule atip duruyor mus sonrada kardesime cocuga teşekkür etmek icin cay ismarladim demis ve kardesim de sinirlenmis neden tanimadigin insanla cay içiyorsun bana soylermisin diye kizda buna ben senin malın mıyım ne demek istiyor sun herseyime karisamazsin demis ve kardesimle iliskilerini bitirmisler ama kardesim cok üzgün kiz arkadasi da kardesimin herseyine karismak ister ama kardesimde ben yanlış bir şey mi yaptim abla diye bana soruyor sizcede kardesim hakli degilmi sonucta öyle bir devirde yaşıyoruz ki insan en yakinina bile güvenmiyo