Ada_56lk benim de sıkıntım bu… Hayat hastanesi de yok dedi, Tuğba Atasaral’ın asistanı biz yapıyoruz dedi ama emin olamadım gidip yüz yüze görüşeceğim. Kendisi doğumlarını Lokman Hekimdr yaptırıyor. Bir şubesinde epidural yokken diğerinde nasıl olabiliyor ki? Tuğba hocada varsa düşünürüm ama onun da doğum ücreti çok yüksek. 7500 normal doğum, epiduralle 1500 daha ekleniyor dediler bugün. Hamileliğimin başından beri içime sinen bir doktor da bulamadım, zehir oldu zaten. Doğum konusu nasıl olacak bilemiyorum.. Tuğba hoca 30. Haftadan sonra kabul etmiyor, öncesindeyseniz bir görüşün isterseniz.