Kymetnur bende de vardı canım ve ben 1,5 yıl doğum kontrol hapı kullandım nisan ayında bırakmıştım hapı. Ağustos ayında testleri aldım eylülde hamile olduğumu öğrendim. Kendini yıpratma bazı aylar yumurtlama olmayabilir. Belki ben testleri almadan önce yumurtlama görümüyodum bilmiyorum ki tesadüf oldu belki de. Seni çok ama çok iyi anlıyorum çok zor zamanlardan geçtim bende ama hiç aklına takma bunu Allah izin verirse olacak🙏 Benim yüzüme karşı senin çocuğun olmaZ anca tüp benek diyen doktorlar oldu ama çok şükür bak. Hiç üzme kendini 1 yıla kadar yolu var denemenin