Calasun Fbd 17+5 deyiz 🐣 cok sukur iyiyiz 🙏🏻 Krampli sabahlarimiz birazda agirlimiz var 😁onun disinda 🤰🏻🙏🏻Cok sukur
Nishaa Fbd cok nutluyuZz elbette Bende 21 haftasina girdim bugün ve oglum olacak insallah 19 haftalikken 310 grammdi ☺️💓
Glstn Merhaba 18 haftalık olduk.Hamd olsun iyiyim.Bir sıkıntı yok.içimde kıpır kıpır bir aşk var.Her günüm her saniyem onunla taçlandı😍Bu mutluluk tarifsiz.☺Hamd olsun verene 🤲Sağlıkla gelsin benim prensesim 💗Rabbim sizinkileri de bağışlasın 😘
Glstn EsraAygnArk Vuslat61 Ben 16.haftadan itibaren hissetmeye başladım 😊Maaşallah ultrasonda da kıpır kıpır hiç durmuyor 😂
zelihayuksek Merhaba, 18 haftalık oldu prensesim şafak sayıyoruz 😍😍 herşey yolunda guzel gidiyor cok şükür ama sabahları yere basınca ayak topugumdan itibaren tabanları aciyor korkuyorum ödemin şimdiden başlamasından 😔
Esraaktepe Ayni şekilde hissetme yok sabırsızlıkla bekliyorm😇😇😍 ama sırt ağrılarım başladı allahım herkesin yardımıcısı olsun🙇
saadet1988 18+4 um 4.gebeligim cok erken zamanda hissettim 12 haftalikkende erkek oldugunu ogrendik yaramaz sipa :)
Hicrandgndmr Gulsennrgz 18+1 haftalığız bizde oğlum olacak 13.haftada kesin erkek demişti doktorum değişmedi 😊 ben hepinizin aksine hissediyorum kaydığını pıt pıt attığını 🤗 inşallaah sizlerde en yakın zamanda hissedersiniz 🙏🏻
Calasun Gulsennrgz 🐣bizde erken öğrendik paşamız geliyor 🐣🐣 bu haftalarda kaç gr bebekler acaba sorabilirmiyim🙃
Oznurboluzun Bizde 17+5 gunluguz bende daha hissetmeye başlamadım henüz ama 2 gündür bel ağrısı ve migde yanmasıyla savaşıyoruz bel ağrısı bitti de yanma malesef 👼
Fbd Malum Bebek uyku yağıyor yapıyor yazmış uyuyakalmışım 😊😊 Allah hepinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende hissedip hissetmeme konusunda kararsızım çoook yoruluyorum sizlerde yoruluyormusunuz 😊
Yarenelibol 17+5 17 cm 240 gramız çok arılarımız var ama dayanıyoruz oğlumla 😂🌸😇❤️ Halada hissetmiyorum ultrasonda hiç durmaz ama bn hissetmiyorm 😕😯