Merhaba arkadaşlar 5 gün önce normal doğum yaptım sanırım zorlanmadan dolayı vajinanın yan dudak kısmı aşağıya kadar ödem oldu şişti ilk gece buz falan koydum hastanede eve gelince zeytin yapı vs masaj yapıyorum ödemi dağıtmak için doktor zamanla geçecek dedi ama ağrısından ne oturtabiliyorum ne kalkabiliyorum yaşayan var mı bu durumu ne kadar zamanda geçti