Hilaldnz İlk gebeliğim akşamdan beri bel ve karın ağrım var lavaboya gidince aşşıri ağrım oluyor alt kismim aynı şekilde .. 36+2 oldum . Panik yapmak istemiyorum bu durumlar normal mi ?
Hilaldnz AyazAdamom eşim de gidelim dedi ben ne su ne de kanama belirtisi görmeden gitmek istemedim açıkçası ..
AyazAdamom Hilaldnz suyunu ya sa nişanını bekleme çok ağrın varsa gitmende fayda var daha 36 haftadasın çünkü.
Hilaldnz beren1901 Gercektekten mi ?🥺 Korkuyorum ya .. normalde bazen ağır olurdu ama bugün geçmedi . Arada hafifliyor ama sonra gene başlıyor
beren1901 Hilaldnz doktora gitmende fayda var aslında haftan erken daha bebiş biraz daha içerde kalsa daha iyi olur ağrı kesici flan yaparlar belki hayırlısı olsun korkma 🥰
SekerAnne Hilaldnz belden giriyorsa ağrı sancı olabilir canım korkma git en azından bir nst ye bağlarlar
Hilaldnz AyazAdamom bebeğin hareketlerini hissediyorum özellikle alt kısmımda kafasi galiba.. baya aşağıda gibi ..
AyazAdamom Hilaldnz bende 36 haftadayım adet olacakmısım gibi ağrılarım oluyor ama sadece kasıklarımda belimde vs başka bi yerde ağrı olmadığından korkmadım doktoruma sorduğumda yalancı ağrılar demişti. Siz belden diyince doktora gidin dedim naptınız var mı bi gelişme
Hilaldnz AyazAdamom gittim bı santim açılma varmış sabahtan beri ağrı bı artıp bı azalıyor eve yolladı Nişan gelince gel dedi .
Hilaldnz AyazAdamom yok bişey yapmadı eve git zaten yalancı değilse doğum başlayınca dayanamazsın o zamn gel dedi
Vusalmom AyazAdamom 34 de suyum gelmisdi once alttan bakildi 1 cm dedi yatis yapildi ciger gelistirici vuruldu