Hanımlar bn ikiz annesi olacağım gözünü açmaya vaktin olmayacak uyumaya fırsat bulamayacaksın tuvalete bile zor gideceksin diyorlar. Evet biliyorum çok zor olacak ama bu kadarı doğru mu dersiniz şimdiden karalar bağladım eğer böyle olacaksa lohusa sendromu bnm için kaçınılmaz demektir. Ne yani hem bebeklere bakıp hem dizi izleyemez miyim ara sıra da olsa arkadaslarimi davet edip muhabbet edemez miyim cocuklari bebek arabasına atıp güzel havayı değerlendirmek adına yürüyüş yapamaz miyim ? Yani görüyorsunuz sosyalleşmek bnm için bu kadar basit bunlar bile imkansız mı yada bu imkani yaratmak için neler yapmalıyım neyi nasıl yapmalıyım tecrübeli anneler buyrun yorumlarınızı bekliyorum