Cuma günü doğum var bugün nst için gideceğim doktorumun yanına sancılarım düzenli olduğu için doktorum biraz endişe ediyor eğer bugünde yüksek veya sık çıkarsa çarşamba gününe sezaryan olabilirsin dedi eğer idare edebilirsek cuma günü olacak kısmetse sabırsız kızım abisine çekmiş abiside 38+2 de acil sezaryan olmuştu Rabbş hayırlar nasip etsin çok heyecanlıyım sizde durumlar nasıl anneler 😍