Meldapakdemir
Canim benim benimde baya dikisim vardı 1 haftada baya iyileştim 12 gunde dikisim düştü 16 gunluk oldum bugün normal3 döndüm
Sen de kisa zamanda iylesirsin inşallah merak etme.
Dr. Antibiyotik ve batikon verdi mi?
Hayırlı olsun gözün aydın olsun güle büyüt yavrunu 😉