cihandurumerve Kızlar joie bebek arabası alma eşiğindeyim, üç tekerlekli mi daha iyi dört tekerlekli mi? Manevra ve sürüş kolaylığı açısından soruyorum kullanan arkadaşlar beni yönlendirebilir mi? Teşekkür ediyorum şimdiden
Ada_kacira cihandurumerve 4 tekerlekli canm ben 3 tekerleklide çok zorlanıyordum ikinci ele satıp 4 tekerlekli aldım kızım 3 yaşında hala sorunsuz kullanıyorum 33 haftalıkta gebeyim ikinciyede bunu kullanacam allah nasip ederse
cihandurumerve Ada_kacira 4 tekerlekli daha ağır olmuyor taşıma ve sürüş açısından? İlk bebeğim o yüzden hiç fikrim yok ne alınmalı bilemiyorum
Ada_kacira cihandurumerve 3 tekerleklinin sürüşü güzel değil çok zorlanıyordum ben 4 tekerlekli daha rahat ağırlık konusunda ise kapanıyor zaten fazla bir tane tekerleğin ağırlığı yok ama dışdan görünüş dersen 3 tekerlekli daha dikkat çekiyor