Haribo1 Haftalığımdayım ama karnım çok şiş nefes alamıyorum çok sık acıkıyorum ama tuvalette çıkmak pek mümkün değil önericeğiniz bir yol varmı
Zehra9616 Haribo1 ilk aylarda gaz maalesefki yorar birazcik kabizlik icinde lifli beslen bol bol kabak falan ye hosaf ic cnm cok kizartma kati falan beslenme duzene girer
BusraOzhan Haribo1 duphalac diye bir şurup var benim ilk gebeliğimde olmuştu çok yorucu bir dönem duphalac ve kuru kayısı ile rahatladım
Mrv135 Haribo1 Sürekli sebze yemeği yap birkaç gün. Kabak, ıspanak, pırasa, karnabar, brokoli. Bol su iç. Bir de şu yöntem çok işe yarıyor; bir litre suyu kaynat ve icebilecegin kadar ılıklaşsın sonra iç. Bir saat sonra tuvalete koşturuyor 🙈
Sevilayozdemir Haribo1 ilk aylar gaz + WC ayı maalesef buna bir çözüm yok 🤦🏻♀️ hepimiz öyleyiz inan ama benim bu gebeligimde daha çok göğüs hassasiyetim var birsey değse canım yanıyor kıyafet giyerken bile hele yatmak zulüm 🤦🏻♀️
Haribo1 Mrv135 aa suyu ilk defa duydum bide sebzelere başlamam lazım evet 10 kg alabilirmişim en fazla 69 ile hamile kaldım 😅
Haribo1 Sevilayozdemir yemin ediyorum bugün bendede başladı daha 5 haftalık yan yatıyorum acıyor bide çok sertleşti sütyen takamıyorum
Mrv135 Haribo1 Hahah geçen eşim de bana diyor ki biz niye sürekli ishal gibiyiz biliyor musun aşkım? Çünkü sen sürekli sebze yapıyorsun 😂😂😂 Bütün söylediklerim çok işe yarıyor benden söylemesi😄
Sevilayozdemir Haribo1 bende bendeeeeee 🤦🏻♀️ çok ağrı yapıyor. Ve fark edersen goguslerinde damarlarında belli olmuştur yada bir iki güne belli olur. Kıyafet giyerken bile nasıl can yanması bu