-Nazlican35- Boş kesen var dedi Dr 5.5 haftalıkken ben bekleme taraftarı oldum Dr hemen alalım dedi özelde hatta 2500 e hallederiz dedi çok zoruma gitti bos gebelik sonrası geç yumurtlama yaşayan var mı🙏