2148 Arkadaşlar merak ettiğim bir şey var,kalp atışına göre cinsiyet belli deniliyor ya 140 altı olan erkek üstü olan kız diye bunu kanıtlayan yasayan varmı acaba
Zehra9616 2148 her gün bir hurafe programımıza hoşgeldiniz 😂 kız bacım yok oyle bişi kim uydurmuş onu😃
Nergissi 2148 hiçbir duyduğunuza inanmayın.12. Haftaya kadar sabredin pozisyonu uygunsa doktorunuz tahmin yapacaktır
Ozde123 Ben bunu doktoruma sormuştum doktorum annenin ateşi bir derce artsa bebeğin kalp atışı değişir demişti yani kısacası saçma şeylere inanma demişti
mirage333 2148 alakası yok 9.5 haftalikken gittigimizde 180 dedi doktor. 12. Haftada büyuk ihtimal erkek dedi