Sibermucize Doktorum kanama alanı var ve 8mm açılma var dedi acil dikiş atıldı bugün 4. Günüm ve dikişten sonra sancılar başladı normalmi ? 17 haftalık hamileyim tüp bebek ile çok korkuyorum 😔
Boncugummmm Sibermucize bnada 13 haftamda atıldı ilk bir hafta bn hissettim sonra alışıyorsun hissetmemeye başlıyorsun. Enfeksyona cok dıkkat edilmesi gerek ama bn enfeksyondan kndimi alamıyorum hala ve bu yuzden ara kahve rengi lekelenmem oluyor. Rabbm hepmızn yardımcısı olsun sag saglm kucgımza alalım
Sibermucize Sibermucize Boncugummmm sanada çok geçmiş olsun canım şimdi nasılsın ve hep dinlenmekmi gerekiyor yani bundan sonra hayat nasıl devam edecek 🤷♀️ Bide grip oldum hapşırma mahvediyor umarım birşey olmaz 🤲🏻
Yssps Sibermucize Sancinin nasil olduguna bagli. Cok kotu hissediyorsan bir gorunmende fayda var. Ben de dun oldum. Her tuvaletten sonra karnimin icinde bir gerilme oluyor bir sure sonra geciyor. Ara ara da batar giriyor. Bu sabah dr’a gittim tekrar bi konusmak istedim. Kirmizi kan gelmedikten sonra sorun yok gibi konustu
Hatice_2 Evet bende oldum canım 22. Haftama girdiğim gün şuan 15 gün oldu işlem sonrası bende de ağrılar oluştu şuan hiç kalkmadan yatıyorum tuvalet harici sende çok dikkat et inşallah geçsin bu günler bebeklerimizi sağlıkla alalım kucağımıza
Hatice_2 Boncugummmm maşallah Allah kucağına almayı nasip etsin, bende gribe yakalandım öksürüyorum acaba dikişlere bir zararı olur mu korkuyorum 😓 sızlıyor çünkü
Boncugummmm Hatice_2 çok geçmiş olsun. Öksürük iyi olmaz canm ya öksürdkçe zorlanırsn altında hissedersin. kabz olmamız bile tehlikeli bzm.zorlamamız için dikişi. Hastanye bi gtsen. Yda burada okumuştum bn sarımsak ve süt karşım ı cok ıyı geliyormuş burda hamılelrr içiyordu bı sorsan
Hatice_2 Boncugummmm valla canım İnan artık deliricm, endişe korku geçmeyen günler hastalık napıcm hiç bilmiyorum teşekkür ederim tavsiyen için
Boncugummmm Hatice_2 bnde aynıyım 😟biri biter dieri başlar buna şükürr yinede🤲hiç lekenlemlerim eksik olmuyor buna üzülürken şmdide protein kaçagı var. Allah büyüktür inşlah birsey olmaz dıkkat et
Boncugummmm Sibermucize herkezin durumu farklı olablıyor doktrumuz ne derse onu yap canm. bna günlük hayatına dewam et dedi doktrumuz. Sadce uzak mesafe yürümek yasak birde agır kaldırmak. Ewden çıkmıyorum çogu zamn uzanp dinleniyorum.canm ama şu enfeksyon bnı mahfedyor sürekli ilaçda kullndrmıyor doktorumuz. Bol su da içiyorum dıkkat de edyorum ama nafile.