Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim. Doktorum bu hafta gittiğimde detaylı ultrason istedi. Ama gittiğim hastane de yok detaylı farklı yere gidicem. Ama kalp durumuna ayrıntılı bakılıyor diye çocuk kardiyolojisine yönlendirdi. Bu haftalar da bunu ekstra yaptıranlar var mı. Gerekli bir işlem mi?