Merhaba.Oglum 29 aylık daha yeni konuşmaya başladı.Çoğunlukla cümleleri düzgün bir şekilde kurup söylüyor.Konuşması çok düzgün.Ama bazen konuşurken bir olay anlatırken kelimeyi iki üç kere söylüyor sonra cümleye devam ediyor.mesela anne benim arabamı nereye koydun diyecek ya..anne benim benim benim arabamı nereye koydun şeklinde söylüyor.şeklinde söylüyor.sizce ciddi bir sey mi bu yoksa geçici bir durum mu?