Arkadaşlar 30+2 yim. Kaç gündür böbrek ağrısı cekiyordum. Taş düşürdümm 2 gün önce falan. Yaklaşık 1.5 saattir regl gibi bir ağrım var. Kasıklarımda baskı hissediyorum. Kanama vs yok. Sol bel tarafımda da ağrım var. Doğuruyor olabilir miyim ? Çocuk sanki aşağıda toplanıyor gibi de hissediyorum. Çok korkuyorum hava da karlı. Bu halde hiç bir yere ulaşamam. Yakınımda hastanede yok. Bulgular nelerdir doğum icin ? Doktorumla görüştüm ama korkuyorum yine de