Esma060 canım ben telsiz değil de kameralı aldım, görmek isterim çünkü. Battaniyesiyle ağzını ya da burnunu kapatabilir sesi çıkmaz ya da herhangi bir sıkıntısı olabilir Allah korusun ama tek sesli cihaz almak bana mantıksız geldi. Motorola aldım e bebekten kameralı. Bi kaç kez eşimle denedik gayet güzel gözüküyo. Modelini bütçene göre seçebilirsin ama ben kamera taraftarıyım🙋🏻♀️🤷🏻♀️