Minnoss Kizlar az once doktordan geldim 36 haftalik hamileyim 1 parmak aciklik var sancilarimda var yatis yap herseye karsi dedi bnde evim yakin oldugu icin yatis yapmadim sizce dogum yakin bir zamanda gerceklesir mi
Lalamehtap Minnoss ben 36. Nin ilk günü sancım olduğu için gittim doğum yaptım. Senin de olabilir , hazırlıklı olmamda fayda var sanırım
Ecrininannesii Benim 2 cm acikligim oldugu halde onun bir onemi yok herkeste olabiliyor demislerdi.Gercekten de oyle oldu.Ama sen yinede hazirligini yap hic belli olmaz
Ikrmels Suyun gelip gelmediğine bak ayıptır söylemesi tuvalette çıktığında ben 36 haftalık hamileyken suyum bitmişti kontrole gittim doktor hemn sezeryana aldı Allah yardımcın olsun
Nlyakts Ikrmels ben 34 haftaligim iki gundur camasirimin az az islandigini hissedip gidiyorum akinti degil su islakligi gibi normal mi sizce
Ikrmels Nlyakts benim kide öyle oluyordu suyun öyle az az geliyor bi doktoruna söyle normal değil bence