Kızlar ben covid testi yaptırdım ama testi beklerken ilaç vermedikleri için doğal şeyler deneyeyim dedim. Ballı Ihlamur içtim bir bardak, boynuma mentollü krem vicks de olur ondan sürüp eşarp sardım, meyve yiyip bol su içiyorum çok şükür göğsüm rahatladı halsizliğim ağrılarım vardı ayaklandım biraz bir de temiz havluya temiz beyaz kalıp sabunu 5-6 defa sürüp göğsünüze koyun o da iyi geliyor. İlaç içemeyen yada benim gibi alamayan varsa doğal şeyleri denesin.