Hamileliğimi öğrendiğim an ilacı(cipralex) bıraktım 10 gün sonra beni korkular almaya başladı evde gündüz dahi kalamaz,yanlızken namaz kılamaz oldum doktora gittim mevcut kullandığım ilacı asla vermedi onun yerine bitkisek olan atarax ve pasifloran diye ilaç verdi sizde de böyle bir durum oldu mu çok merak ediyorumda