Helinkeskin Ayserdeem94 yok canım daha sağlıklı bence biz hep çok telaşlı olduğumuz için herşeyi kafamıza takıyoruz ay neden böyle diye falan bence olması gerektiği gibi daha kolay olur doğumun sağlıkla gelsin 😍😍💕💕
Melteminkuzusu Ayserdeem94 canm bir hafta gerilik var üzülüyorum da 2600 doğar dedi yüksek tansiyonda cikti34 haftada iki hafta kaldı bı sağlıcakla dogirsaydik
Gamze23_65 Benimde kız bebek 34+5 2406 gram zamanında doğum olursa 3000 üstü olur dedi .. Ya zaten fazla kilonun anlamı yok 2500 normal kabul ediliyor sağlığı iyi olsun kilo doğunca alınır zaten
Bifat1 Ayserdeem94 34+6 haftalık 💕 2.710 gram 💕 dün gittim gelişimi gayet iyi dedi 💕suyumuz biraz az bebeğim ters galiba sezeyan olacak 💕