Duygukolcu 14. Haftada %99 kız dedi. 16. Haftada 3 lü test vermeye gittiğimde bi baktı arkadaşlar o %1 ilk kısım bizi bulmuş bu bebek kesin erkek dedi 😳 şok olduk eşimle
Lakin şöyle bebeğin cinsiyeti ana rahme düştüğü ilk günden bellidir fakat doktorlar ultrason yaparken yanlış görebiliyorlar. Mesela bebek kız oluyo bacaklarının arasından kordon geçiyo erkek sanıyo 🤷♀️ Bebek erkek oluyo aman o kordondur diyip kız diyo çoğu doktor öyle 🤷♀️