mottorelax bu insanları anlamış değilim valla, çok şükür herşey yolunda gidiyor canım daha doğum pozisyonunda bile değil yani, bende tıpkı senin gibi bakıyorum karnıma bişey yok gayet normal ama insanlar bi değişik, sağlıklıca alalım kucaklarımıza inşallah