elisammmm bende bir hafta önce gittim gostermedı uyuyordu cıkolata yedım tekrar baktı doktor yine gostermedı yan yatıyodu 😁 bır ay sonra gel kontrole dedı ama ben yarın cınsıyete baktırmak ıcın tekrar gıdecegım 😍bir oğlum var 5 yaşında rabbım gönlümüze göre hayırlısını verır ınsaallah