SedanuKocabey Oğlumuz olucak inşallah biraz geç geliyormuş erkek genişler herkes öyle söylüyor ama günler artık birbirinden zor geçiyor 🥲 çok ağırlaştı bel fıtığım da var iki adım atsam yorgunluktan bel ağrısından ölüyorum. Acaba bebişin gelişine yardımcı olacak bir şeyler bilen var mı 🌝🐥
AyazAdamom SedanuKocabey bebeğiniz haftasıyla uyumlu gidiyor mu ? Bol bol yürüyüş yapmanız lazım zor ama mecbur
Cicek08 SedanuKocabey Peki ne kadar daha beklemeyi önerdi doktorunuz ne diyor ? Suniyle başlatma vs gibi.
Ayaz2016alya2022 SedanuKocabey bacım laf hepsi ilk bebegim erkektı 41 de doğdu sımdı 40+2 günlük kızıma hamıleyım yıne gecıkmelı
Havehope SedanuKocabey hurma ve tarcının doğumu başlatabileceğini duydum hurmayı genelde söylerler. Tarcını da bana diyetisyenim söylemişti birde bol yürümek ve squat
Melekarzu Squat, merdiven inip çıkma, sıcak duş, hurma, yürüyüş. Hep bu öneriler var ben de yapmaya çalışıyorum ne derece ise yarar bilemem. İnşallah sağlıcakla alırsınız kucağıniza
Ayaz2016alya2022 Melekarzu ıkı haftadır merdıven ın çık paket paket hurma yedım günde ıkı kere uzun yürüyüşler yapıyorum ama nafıle 40+2 den selam 🙈🐣
SedanuKocabey AyazAdamom evet haftasıyla uyumlu suyu falan da iyi 6 gün daha yeter dedi doktor. Ama suni sancı falan en son düşüneceğim şey. Doğal şeyler arıyorum 🥲
SedanuKocabey Ayaz2016alya2022 hala yok ama lekelenmeler başladı nişan olabileceğini düşünüyorum yarın doktoruma randevum var yine paylaşırım gelişmeleri 🥲🥲