Mrvklc-3008 Herkese merhaba ilk gebeliğim ve 25 haftalık oldum iki gündür karnımda kasığımda sertleşmeler başladı özellikle ayakta durduğumda kaskatı kesiliyor bu durumu yaşayanlar var mı acaba erken doğum tetikçisi mi
ZEYNEP2025 Mrvklc-3008 Cok normal bir durum erken dogum tetikcisi degil . 3 doktor degistirdim hepsinede sordum normal denildi
Mucizem_211 Mrvklc-3008 benim 29 haftalıkta başladı paniklemiştim acile gittim doktor nst falanda baktı bişey çıkmadı bebek doğuma hazırlanıyor dedi normalmiş çarşamba tekrar kontrolle gidecem fazlalaşmış günde 7 defa oldu bugün 31 haftalık olduk bakalım ne diyecek
beren1901 Mrvklc-3008 bende nerdeyse 25.haftadan beri aynı durumdayım ara ara toplanıyo sertleşiyo doktor normal dedi 33 haftalık olduk bile
Mrvklc-3008 Ipekgulll bende de dün başladı bugün doktoruma sordum açıkçası doktorum da çok panik çok önlemci hemen korkutuyor bi sürü ilaç yazıyor arkadaşlarıma soruyorum bende de oldu bi sorun olmuyor herkeste oluyor diyor ama doktor da çok panikletiyor hemen erken doğum şüphesi falan başka doktora daha gidecem sanırım
Mrvklc-3008 ZEYNEP2025 ay çok teşekkür ederim Allah razı olsun ilk gebeliğim ben zaten paniğim doktorumda böyle olunca psikolojik mahvoldum magnezyuma başladım bakalım ama sizinde dediğiniz gibi çoğu arkadaşım da yaşamış normal o haftalarda başlaması falan bişey olmadı bende yaşadım diyorlar
ZEYNEP2025 Mrvklc-3008 Aynen oyle benimde erken baslamisti karinda sertlesme magnezyumu gunde 1 icerdim doktorum 2 tane ic dedi rahatlamak icin ama ben ilac fazla kullanma taraftari degilim hala 1 tane iciyorum gece uyumadan once .
Mrvklc-3008 Mrvklc-3008 evet bende çok ilaç kullanma taraftarı değilim doktora kalsa adalat progestan magnezyum bi sürü daha bişeyler yazdı hepsini kullanacam aynı anda oysa rahim ağzı boyu iyi lekelenme yok bende o yüzden günde bi kez magnezyumu alayım dedim siz hangi marka magnezyum kullanıyorsunuz
Mrvklc-3008 beren1901 yaaa ne güzel inşallah sağ Salim de kucağınıza alırsınız darısı bana olsun 30 lu haftaları görmek inşllah 🥰
beren1901 Mrvklc-3008 amin inşallah 🥰 içinizi ferah tutun bende ilaç kullanmıyorum kasılma için.magnezyum iyi geliyomuş öyle demişlerdi günde 1 tane maden suyu tüketin ben öyle yapıyorum.sağsalim gelsin inşallah bebişlerimiz 🥰